Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 sierpnia 2014

Dla Agnieszki i nie tylko...

Z powodu przyjazdu do Polski mojej siostrzenicy z rodziną moja mama zamówiła w prezencie komplecik podobny do mojego. Mój sznur połączyłam z chainmaille i wyszła podwójna bransoletka. Kolczyki wyplecione wg nieco zmodyfikowanego wzoru Weroniki Kaczor





Ale można ją nosić także jako naszyjnik



Komplet dla Agnieszki jest nieco inny chociaż kolor ten sam. Pojedyncza bransoletka z 1 większym koralikiem co dało efekt lekkiej spiralki.



Kolczyki dłuższe, na srebrnych owalach


I całość- komplet


Ode mnie Aga dostała coś, co miało być oczywiście także w jej ulubionych kolorach. Sztyfty do kolczyków zrobiłam używając 8 mm kryształków swarovskiego do naklejania i obszyłam całość koralikami. Pozostałe to kryształy wielkości 12 i 14 mm. Do tego bransoletka szydełkowa w kwiatki wg mojego wzoru.





No i małe co nieco dla 3 i 6-ciolatki- córeczek siostrzenicy także wg własnego wzoru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz