Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 czerwca 2012

Inspiracja

Zainspirowana prezentem, który na forum Cucy zrobiła Zannie  używając tutka zrobiłam 2 kompleciki. Znaczy tutek potrzebny był mi tylko przy pierwszym koraliku :)
Kolczyki i bransoletkę zrobiłam z koralików 3 perełek w "rzędzie", wisiorek z 4.

Oto Księżycowe Jajka:






Drugi komplecik robiłam kolorystycznie do zielonej bluzki, gdyż nie bardzo mam co do niej nosić. Wisiorek i bransoletka zrobiona z większych koralików, kolczyki z mniejszych. Zaczęło się od bransoletki- koralik wyplotłam na miedziana bazę modułową. Kolczyki i wisiorek połączony z chainmaille.








 Na koniec tego posta pokażę, co zrobiła dla mnie córka z miedzi. No i pierwsze próbki emalii wypalanej palnikiem. 



Wisiorek nazwałam grzybkami :)

3 komentarze:

  1. Bardzo udane te Twoje prace z koralikami :) A prace Twojej córki też bardzo udane, czasem lubię założyć coś surowego :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kompleciki, oba dwa! mają pięknie dobrane kolorki :)
    i wisiorek od córki też niesamowicie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Mam nadzieję, że niedługo więcej z metalem będę miała do czynienia :) No i córcia mnie czegoś nauczy :)

    OdpowiedzUsuń