Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 czerwca 2012

Chainmaillowo...

 Ostatnio trochę weszłam w ogniwka, ponieważ miałam do zrobienia komplecik na wymiankę. Dzięki temu dokończyłam bransoletę, którą uplotłam z 1 cm kółek. W rządku są 4 kółka, tak więc w środku zmieścił się rzemień. Myślę o dorobieniu do bransy naszyjnika :) 





 
Umówiłam się na prywatną wymiankę na forum. Dostałam śliczne wrapkowe kolczyki w zamian za które zrobiłam chainmaillowy komplecik z agatów i kwarcu z rutylem.Teraz już wreszcie pamiętam, jakie ogniwka muszę zrobić, żeby byzantyjka wyszła ładna- ścisła :)




Przy okazji dla siebie zrobiłam bransoletkę z 3 kółek w rzędzie i małych kółek tym samym wzorem jakim robiłam tę z uwięzionym rzemieniem :)




Teraz noszę ją non stop- nawet w niej śpię :)  Po prostu zakochałam się w niej- nosi się świetnie :)

9 komentarzy:

  1. śliczne te Twoje ogniwkowe cudeńka - aż chce mi się spróbować rozgryźć, z czym to się je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadły mi w oko te bransolety, najbardziej chyba pierwsza, jest taka 'ażurowa';)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, cieszę się, że się podobają :) Ta pierwsza jest gruba, z dużych kółek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie zachwycam się Twoimi ogniwkami, jak będę miała jakiś czas wolny, to się wproszę na korki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się Aniu :) Z przyjemnością się z Tobą spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności :D strasznie mi się podobają Twoje chainmaillowe bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. A w jakiej cenie można kupić te cudeńka z ogniwkami?

    OdpowiedzUsuń