Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lutego 2012

Do kompletu kolejne druciaki...

Dłubię sobie dalej w drutach, ale za jakiś czas chcę pokazać coś innego. Już niedługo :) Największym problemem dla mnie są zdjęcia. Zupełnie nie umiem ich robić, co mnie mocno martwi... :( Zrobiłam do kompletu z granatem bransoletką i zmieniłam łańcuszek przy wisiorku. Teraz komplet 'Garnet in cooper' wygląda tak:






Do mosiężnej bransoletki maślanej dorobiłam kolczyki i naszyjnik. Teraz  komplet 'Buttery Moon' wygląda tak:










Nazwałam go tak, bo użyte w nim kamienie przypominają mi księżyc w pełni ;)

I na koniec poprawiona miedziana bransoletka miedziana 'Quarz in cooper'




Teraz ogniwka po obu stronach między kwarcem a karneolem układają się rak jak należy :) No i trochę wszystko podpolerowałam :)

2 komentarze:

  1. Piękny komplet, piękny. W rzeczywistości jeszcze bardziej zachwyca. Widzę, że zdjęcia na blogu fajniejsze niż w wątku, bo podobno w wątku po załadowaniu tracą na jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, a jak ma się kiepski aparat to tym bardziej na wizażu tracą. Na blogu często zamieszczam więcej zdjęć, jak mam :)

    OdpowiedzUsuń