Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 marca 2012

Cuda, które dostałam....

Muszę jeszcze pokazać, jakie cuda dostałam os Ani w wymiance wspomnianej poniżej. Jest to smoczyca z niebieskim okiem i jej jajka czyli prześliczne kolczyki. Wszystko jest oczywiście ładniejsze w rzeczywistości niż na zdjęciach, bo nie potrafię jeszcze robić dobrych fotek :(







A oto jajka smoczycy- przepiękne kolczyki, które tak na prawdę można nosić na obie strony







Ganiałam po domu (bo jeszcze jestem na zwolnieniu) w nowych biżutkach. Są Śliczne!!! Ostatnio wzbogaciłam się w mnóstwo pięknych rzeczy jak widać po ostatnich wpisach!

4 komentarze:

  1. Dorotko, jeszcze raz bardzo bardzo się cieszę, że prezenty się podobają :)Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po prostu w nich zakochana i doceniam jak wielką pracę dla mnie wykonałaś! Ja w większość tych koralików to bym nawet nit trafiła, a Ty takie cuda wyczarowałaś :) Także miłego dnia życzę :) Jeżeli będziesz miała ochotę na jakieś chainmaille ode mnie to pisz! Z wielką chęcią zrobię dla Ciebie coś bez żadnych zobowiązań. Czy jakieś 'bazy', do których sama coś dorobisz- bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dopiero przeczytałam i szczerze pisząc bardzo byłabym chętna. Ale na pewno chciałabym coś w zamian zaofiarować. Mi się marzy taka surowa miedziana bizantyjska bransoletka. Może jak będziemy te FP zamawiać, bo pewnikiem wtedy się spotkamy. A Ty też pisz, co by Ci się dobrze nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będę mogła sprawić Ci przyjemność :) Napiszę do Ciebie na pw na forum, ok?

    OdpowiedzUsuń