Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 listopada 2011

zdejmowanie pajęczyny....

Daaawno mnie tu nie było, aż tak dawno, że zapomniałam jak się odsługuje bloga ;)  Czas więc go odkurzyć, pozdejmować pajęczyny.... :-D Nauczyłam się od tego czasu trochę nowych wyplatanek, sznurów komihimo i mam za sobą pierwsze próby chainmaille :)  Niektóre rzeczy robiłam z darmowych tutoriali, inne wymyśliłam jak zrobić bo kiedyś gdzieś widziałam. Koleżanka z wizażu uświadomiła mi, że jeden z nich to wzór robiony kiedyś przez Extrano- te kwiatuszki m.in pomarańczowe i czarne 
 Jako pierwsze zrobiłam wachlarze wg wzoru Weraph i podpowiedziom Karoliny. Są trochę nierówne, bo jeden luźniejszy, drugi bardziej ścisły ale pierwszy raz robiłam na nici i pierwszy raz ten wzór.



Następne to Gwiazdy w Pomarańczach. Komplet połączony z rzemykiem i wyplatanymi mniejszymi elementami. Widziałam gdzieś w necie kwiatki z kulek i wymyśliłam, jak je zrobić.

 
Potem zrobiłam ten wzór z czarnych perełek i koralików




Potem był komplecik Gwiezdne Borówki z pereł szklanych i drobnicy.




Następne to niezapominajki: kolczyki i bransoletka




















Kurzyślad: nazwa od malutkiej roślinki o czerwonych kwiatkach bo kolczyki też malutkie.




I takie na sztyftach wyplatanki Letnie Niebo-Ziemia z kryształków szklanych i drobnicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz