Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 marca 2014

Małe kolczyki

 Oto najnowsze z moich haftowanych kolczyków- naturalna perła 12 mm obszyta toho przy użyciu ladder stith ('dziura w górę'). Bigle ze stali chirurgicznej


Ponieważ znowu zaliczyłam dłuższą przerwę to może nie chronologicznie a rodzajowo pokażę to, co ostatnimi czasy skleciłam....
Zacznę od kolczyków wg schematu z Mastering Herringbone Stith- moje brązowe gwiazdki:



Na ich podstawie powstały wariacje na temat czyli już pojedyncze, zakończone magatama gwiazdeczki na srebrze




No i już iście wiosenne  z magatama i kropelką, także na srebrze :)


Pokombinowałam jeszcze z innymi schematami, pozmieniałam i powstały zupełne maluszki na srebrnych sztyftach.






Nieco wcześniej pod wpływem spotkania z Weroniką Kaczor, uplotłam nie posiadając schematu kwadraciki.  Wykorzystałam zamiast kaboszonów  dwudziurowe koraliki Beadstud i sztyfty ze stali chirurgicznej.




Z kulek agatu z druzą wyplotłam także  niewielkie kolczyki, zawieszając je na bizantyjskim fragmencie chainmaille w kolorze starego złota


Wykorzystując fragment schematu pierścionka zrobiłam też sobie kolczyki do dżinsów z kryształkami rivoli i SD.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz