Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 lipca 2013

Wymianki

Tak jakoś od słowa do słowa i wywiązała się wymianka. Oto co zrobiłam na życzenie i w ulubionych kolorkach delikwentki:

Bransoletka z satynowego sznurka gorsetowego 'zapinana' na mufkę w kolorze nikiel z charmsem w postaci wyplecionej z koralików gwiazdki w kolorach jet i nikiel



Breloczek i drugi charms z koralików w kolorze jet i aluminium- barwy odwrócone :)



Dopełniając całość  i z sentymentu do mojego zwycięskiego  wisiora z wyzwania w KK tą samą metodą wyplotłam niewielkie kolczyki złożone z 2 trójkątów i małego charmsika do bransoletki z pojedynczego trójkąta. Użyłam koralików TOHO Treasure Galvanized Aluminium i Opaque Jet i oprawiłam w srebro





Na tym zdjęciu widać różnicę między koralikami w kolorze nikiel i aluminium


Cały prezent- mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba :)




Małe co nieco na drugą wymiankę :) Zrobiłam 3 bransoletki wg życzenia i w sugerowanych kolorkach oprawione w miedź
w odcieniach czerwieni





w fioletach



w zieleniach



Do całości dołożyłam breloczek do kluczy lub torebki z czerwonych koralików transparentnych 2,3 mm i Toho 8/0



Całość zamówienia



Można nosić razem i osobno :)




Oby dziewczynom spodobały się moje prezentowe prace :)

4 komentarze:

  1. Tylko zazdrościć wymiankowym dziewczynom. "sentymentalne" kolczyki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja a bransoletka z gwiazdeczką i kolce gwiazdeczki mnie urzekły... chciałabym takie...

    OdpowiedzUsuń