Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 lipca 2013

Cudne spotkania

13 lipca miałam okazję poznać osobiście Majkę Frydrych- cudowne, niespełna trzymiesięczne stworzonko! :)  Tak się fantastycznie złożyło, że mogłam spotkać się z Frydzią i Izzi w towarzystwie Sol i Oli. Jadąc na spotkanie Zrobiłam lekkie, letnie cosiki dla obu dziewczyn- drugą część dla Frydzi robiła ze wspólnych kamieni Sol. Ewa ma dokończyć i wtedy mam nadzieję zobaczyć już całość :)

A oto co przygotowałam dla Frydzi









I prezencik dla Izy- kolczyki


Robione w nocy więc nie zauważyłam niedomkniętego ogniwka, ale wszystko do naprawienia



bransoletka



I całość- komplet







Ja też dostałam cudne prezenty od Ewy i Izy i pochwalę się jak zrobię zdjęcia :)
Dziękuje dziewczyny za wspaniałe spotkanie i prezenty :)


4 komentarze:

  1. Piękne!!! I zazdroszczę cudnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za piękny komplecik. Lekki i pobrzękujący. Super się nosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że się nosi :)

    OdpowiedzUsuń