Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Coś nowego...

Święta mogą także dać trochę relaksu i odpoczynku. Ponieważ mam starsze dziecko w domu, to córcia pokazała mi jak zrobić coś z topiących się szmatek. Tym sposobem powstał komplecik do pracy- broszka i sztyfty





Od dłuższego czasu chodzi za mną kostka, więc ją zrobiłam. Miała być z innego tutka, ale był niezbyt wyraźny, więc zrobiłam kochę 2,2 cm! Dlatego też zawiśnie na szyi. Może znajdę mniejsze koraliki bo przydałyby się kolczyki do kompletu :) Połączyłam czerwień ze starym złotem, bo lubię to zestawienie :)




2 komentarze:

  1. Witaj
    Nie mogę się nadziwić twoim zdolnym rączkom :)
    Czy zdradziła byś mi jakieś schematy lub miejsce gdzie można je znaleść bo chciałabym spróbować :)
    Pozdrawiam kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele z nich jest w necie :) Ja wpisuje np: beaded, beading, beaded free tutorial chainmaille itp i grafikę. Od wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń