Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zaległości

Przez udział w kilku projektach trochę zaniedbałam nie tylko bloga, ale także realizację  innych projektów, niż te konieczne w danym czasie. Większość robiłam na ostatnią chwilę- jak prezent na Gwiazdkę siostrze czy wisior na urodziny koleżanki i już sama nie zdążyłam zrobić zdjęć...



Wisior dla koleżanki kończyłam po spotkaniu WOŚP-owym z Złotych Tarasach.

 Oto prezent dla mojej kumpeli w niebieskościach, bo to jej ulubiony kolor :)



Kula średnicy 3,5 cm


Oprawiona w srebro. Zdjęcia robiła obecna właścicielka :)




Drugi prezent dla innej kumpeli w wybranych przez nią kolorach. Łącznik robiony własnoręcznie- chainmaille byzantine

Jak zrobię trochę zdjęć to pokażę resztę, która się uchowała  w wymiankowo-świąteczno-wośpowym szale :)

2 komentarze: